Podpora

Družba CREAplus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 Naročilo tehnične podpore

Novice

Obvladovanje kibernetske varnosti v podjetju

work 731198 1920Rezervirajte si čas v petek, 7.2.2020 od 9:00 do 11:00 v Ljubljani za aktualni dogodek na temo obvladovanja kibernetske varnosti v podjetju.

Več

Gorenjska banka s HID ActivID in HID Approve

Tudi heroGorenjska banka d.d. se je zaradi doseganja skladnosti z direktivo PSD2 in povečanja varnosti internetnega in mobilnega bančništva odločila za uvedbo rešitve HID ActivID Authentication Appliance z mobilno aplikacijo HID Approve.

Več