Podpora

Družba CREA plus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 Naročilo tehnične podpore

Novice

Slovaška narodna banka (NBS) z Utimaco HSM

utimaco LAN V5 4Slovaška narodna banka (NBS) je izbrala kakovostne strojne varnostne/šifrirne module HSM Utimaco.

Več

Utimaco Enterprise Secure Key Manager (ESKM)

ESKM4Utimaco, vodilni proizvajalec HSM-jev v regiji, je v svoj nabor varnostnih rešitev dodal Enterprise Secure Key Management (ESKM).

Več