Podpora

Družba CREA plus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Ob naročilu storitve podpore uporabnik prejme tudi pravico do uporabe Pripomočka MD.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu (0590 74 277) prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 Naročilo tehnične podpore

Novice

Tehnično izobraževanje za Utimaco HSM za RDW na Nizozemskem

technical training utimaco hsmPodjetje CREA plus je kot pooblaščeni Utimaco partner ponovno uspešno izvedlo tehnično izobraževanje za strojne varnostne module (HSM) Utimaco na Nizozemskem, tokrat za Agencijo za cestni promet RDW.

Več

Obvestilo imetnikom pametnih kartic/ključev USB Gemalto .NET

Pametna kartica Gemalto .NET IDPrime 510 V družbi CREA plus se zavedamo pomena digitalne varnosti v vsakdanu potrošnikov in podjetnikov, zato vas zaradi nedavno odkrite varnostne ranljivosti pametne kartice oziroma ključa USB Gemalto .NET prosimo, da preverite ogroženost vašega digitalnega potrdila (certifikata).

Več